onsdag den 18. juli 2012

My favorite scents


Jeg har de sidste par dage ikke haft tid til at lave blogindlæg, hvilket har været rigtig irriterende. Jeg har haft travlt med at sælge nogle af mine gamle ting, og det har været rigtig rart at "tjene" lidt penge, da jeg normalt ikke har noget arbejde. Jeg vil i dette indlæg fortælle om mine ynglings parfumer, som er disse tre parfumer:

 Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh - Fantastisk frisk og syrlig sommerduft. Købt i Nice lufthavn.

 Abercrombie & Fitch Fierce - den kendte Abercrombieduft som de sprøjter med inde i butikken. Er hel vild med duften som faktisk er en mandeparfume. Den dufter skønt, men kun i små mængder ;) Købt i Abercrombie & Fitch i Kbh.

 Sarah Jessica Parker Lovely - min ynglings celebrityduft. Dejlig frisk og blomsteragtig. Minder om Daisyparfumen. Fået i gave.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar