lørdag den 21. juli 2012

Is it possible to be in love with a nail polish?


Hej alle sammen! Jeg har her i sommerferien ryddet rigtig meget op på mit værelse, og har også gået i gennem mine neglelakker/mit sminke og ryddet op i det, jeg aldrig bruger og ikke gider have mere. Dette har fået mig til at forstå, at jeg hellere vil have få ting jeg er glade for, end mange til jeg ikke er specielt glad for. Men! Jeg er nu stadig helt vildt tosset med neglelakker! Mine ynglings neglelakkemærker er: Essie, OPI, Rimmel og Chanel. Jeg har dog flest fra Essie. Jeg besluttede mig for at tage nogle billeder af de neglelakker, jeg er aller mest glad for. Man er velkommen til at skrive en kommentar hvis man er interesseret i at vide nogen af navnene på neglelakkerne :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar