mandag den 9. juli 2012

Frankrig

Hej alle sammen!
Det her er mit første indlæg her på min blog, og jeg vil ærligt sige, at jeg er rigtig spændt på at komme i gang med at blogge. Jeg har længe fulgt rigtig mange blogs - især mode - og madblogs - og har altid haft lyst til at have min egen. Nu er sommerferien kommet, og der er ikke noget bedre tidspunkt for mig til at starte en blog end nu. Lige efter eksamen rejste vi til Frankrig i 1,5 uge, og det har været rigtig skønt. Da vi var der nede var det ca 30 grader hver dag, så det var noget helt andet end det danske sommervejr. I dag har jeg lavet franske macarons. Det var første gang jeg lavede dem, så de blev lidt kiksede, men god smagte de. Jeg har taget lidt forskellige billeder fra ferien.

xx Laura :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar