torsdag den 12. juli 2012

DIY - Armbånd med møtrikker

Det er jo blevet meget in at lave DIY's, som står for Do It Yourself. Jeg elsker DIY's, og jeg har derfor også kastet mig ud i at lave et armbånd lavet af møtrikker. Ideen har jeg fået fra den fantastiske hjemmeside http://honestlywtf.com/diy, hvor der er en masse inspirerende DIY's. Jeg synes selv, at det her armbånd er rigtig fedt, og jeg glæder mig til at gå med det. Det jeg valgte at gøre var, at jeg valgte at bruge gammel Nørgaard På Strøget-bånd, som jeg har haft en del af. På den måde var jeg endnu mere genbrugs-agtig ;)

Den måde jeg lavede armbåndet på var meget simpel. Jeg flettede bare, og så inde på midten valgte jeg at flette møtrikker ind, som er købt i Bauhaus (taget fra fars skur, haha).

OBS! Jeg anbefaler ikke, at i har jeres møtrikarmbånd direkte siddende på jeres bare håndled, da de møtrikker jeg brugte, som er fra et byggemarked, indeholder nikkel og derfor kan fremkalde allergi. Det jeg gør er at jeg altid har en langærmet bluse eller en cardigan på, hvor jeg så har armbåndet siddende udenpå ærmet :-). Jeg tror faktisk at det er muligt at købe møtrikker der er specielt egnet til formålet, men ved ikke hvor, hmm :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar